بی خطر مسابقه کلن هوفنهایم بوندس لیگا آلمان

بی خطر: مسابقه کلن هوفنهایم بوندس لیگا آلمان

گت بلاگز اخبار پزشکی چقدر در کلوب کالری می‌سوزانیم؟

برای داشتن اندامی مناسب باید بدانیم که چه مقدار کالری دریافت می‌کنیم و چه میزان کالری می سوزانیم. معمولا ورزشکاران میزان کالری که هنگام ورزش در کلوب می‌سوزانند

چقدر در کلوب کالری می‌سوزانیم؟

چقدر در کلوب کالری می سوزانیم؟

عبارات مهم : دویدن

برای داشتن اندامی مناسب باید بدانیم که چه مقدار کالری دریافت می کنیم و چه میزان کالری می سوزانیم. معمولا ورزشکاران میزان کالری که هنگام ورزش در کلوب می سوزانند را بیش از حد واقعی تخمین می زنند.

به گزارش ایسنا به نقل از My fitness pal، ورزشکاران فعالیت های مختلفی در کلوب انجام می دهند و میزان کالری سوزی آن را معمولا بیش از حد ارزیابی می کنند. بررسی ها نشان داده است که میزان کالری سوزی دویدن بر روی تردمیل 13 درصد، ورزش بر روی دوچرخه ثابت هفت درصد و ورزش بر روی الیپتیکال42 درصد بیش از حد واقعی تصور می شود. معمولا 50 تا 70 درصد انرژی که بدن مصرف کردند صرف کارهای روزانه می شود. هر چقدر بدن عضلانی تر باشد زیاد کالری می سوزاند. حتی در وقت استراحت فعالیت فیزیکی دمای بدن را زیاد کردن می دهد و باعث می شود که 20 درصد کالری سوزی زیاد کردن یابد. نیم کیلو چربی حدود سه هزار و 500 کالری دارد.

چقدر در کلوب کالری می‌سوزانیم؟

تردمیل:

دویدن کالری سوزی زیادی دارد. اگر با سرعت یازده و نیم مایل بر روی تردمیل بدوید در نیم ساعت بین 270 تا 400 کالری می سوزانید. اگر شیب تردمیل را زیاد کردن دهید کالری سوزی زیاد می شود. اگر ورزش هوازی را به صورت HIIT (کوتاه مدت و شدید) انجام دهید. باز هم کالری سوزی زیاد می شود. در ورزش های HIIT در هر دقیقه 9 تا 13 کالری سوزانده می شود.

دوچرخه ثابت:

برای داشتن اندامی مناسب باید بدانیم که چه مقدار کالری دریافت می‌کنیم و چه میزان کالری می سوزانیم. معمولا ورزشکاران میزان کالری که هنگام ورزش در کلوب می‌سوزانند

ورزش بر روی دوچرخه ثابت در نیم ساعت با شدت میانگین 210 تا 311 کالری می سوزاند. اگر شدت زیاد کردن یابد کالری می سوزد به 315 تا 466 می رسد.

شنا:

شنا کردن در نیم ساعت 300 تا 444 کالری می سوزاند. این ورزش به مفاصل نیز فشار وارد نمی کند.

ورزش ترکیبی:

چقدر در کلوب کالری می‌سوزانیم؟

ترکیب ورزش های استقامتی و هوازی در 30 دقیقه 240 تا 355 کالری می سوزاند.

وزنه زدن:

وزنه زدن در هر نیم ساعت 90 تا 133 کالری می سوزاند. هر چقدر عضله سازی زیاد باشد کالری سوزی زیاد هست. بنابراین بهتر است که وزنه زدن در برنامه شما باشد تا عضله سازی داشته باشید.

برای داشتن اندامی مناسب باید بدانیم که چه مقدار کالری دریافت می‌کنیم و چه میزان کالری می سوزانیم. معمولا ورزشکاران میزان کالری که هنگام ورزش در کلوب می‌سوزانند

واژه های کلیدی: دویدن | کالری | دوچرخه | اخبار پزشکی


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs